4.29.2008

Cantabria Infinita

Depués de falar del FIA y de la necesidá de que les alministraciones públiques s'impliquen más allá de la concesión de premios, chamos la vista a Cantabria que lleva apostando dellos años polos festivales de folk como forma promoción turística.
L'exemplu paradigmáticu d'esi apueste ye'l festival Cantabria Infinita (el mesmu lema de la promoción turística cántabra), que vien cellebrándose dende hai un par d'años en San Vicente, nel qu'axunten nun mesu escenariu a bandes de la tierruca con grupos con nomes de rellumbrón (Chieftains, Dervish, Sharon Shannon, Carlos Núñez...). Na edición d'esti añu van tar presentes los nuesos paisanos Corquiéu, delles bandes cántabres onde rescampla la nueva formación Braña y como cabeces de cartelu Kepa Junkera, la Oyster Band y Moving Hearts que tres de tocar en Santiago va poco va dar un segundo conciertu nel estáu español, cuasi dexuru'l caberu, ufriendo una oportunidá d'oro a los que nun pudimos desplazanos a Santiago.
Igual el cartelu del añu pasáu yera más espectacular y atractivu pa los aficionaos asturianos, porque a Kepa yá lo conocemos perbién y la Oyster ye un bon grupu de direutu pero igual nun ye de los que mueve muncha xente, pero la presencia de Moving Hearts xustifica ella sola el pasar una fin de selmana en San Vicente.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Cartel y programa ya disponibles en páginas como Tierrafolk o El Pozo de Stirling.

A lo sabido, y como guinda en lo alto del pastel, hay que añadirle la presencia de ALTAN... ¡La de Dios!

Folkesí dijo...

Altan y AfroCelt Sound System, menudas dos perlas para rematar un festival ya sobresaliente.

Anónimo dijo...

Segovia 28 de junio de 2008

Hola. Algunos amigos me han hablado de vuestra página sobre la música Folk y, al abrirla, me ha alegrado/disgustado a la vez. Alegrado porque haya más gente dedicada a estas músicas. Disgustado porque la elección del nombre de FOLKESÍ me afecta personalmente. Me explico.

FOLKESÍ es el nombre registrado, desde 1989, de la empresa FOLKESÍ s.l. Desde entonces y hasta el día de hoy se ha dedicado y se dedica a distintas facetas relacionadas con la música Folk: Realización de festivales (estos días FOLK SEGOVIA en su 25 edición), edición de una revista (también llamada FOLKESÍ) de distribución gratuita entre profesionales e instituciones, edición de discos, organización de conciertos, … Como veo que os ubicáis en Asturias podéis comprobar todo lo que os digo con muchas personas y entidades de vuestra tierra, con las que he tenido y mantengo contacto: Xuacu Amieva, Anabel Santiago, Lisardo Lombardía, Pedro Pangua, José Angel Hevia, Bandona de Villaviciosa, Fonte Fuécara, Muyeres, Fonoastur…

Creo que comprenderéis que el uso del mismo nombre puede dar lugar a confusiones y encontrarnos todos en situaciones desagradables. Por eso os pido que renunciéis a usar el nombre de FOLKESÍ, que como os digo más arriba está legalmente registrado, dado de alta en Hacienda, Segurida Social, etc.

FOLKESI s.l - Luis Martín (Director)

www.folkesi.com
luismartin@folkesi.com

www.folksegovia.es
folksegovia@folkesi.com